Corporate identity

Pełna oferta » Corporate identity

Korzyści ze stosowania księgi tożsamożci wizualnej:

  • wyróżnienie spośród konkurencji,
  • spójność wszystkich działań reklamowych i marketingowych,
  • niezbędne narzędzie działań public relations,
  • łatwa identyfikacja wobec dostawców i odbiorców,
  • efektywne narzędzie w komunikacji i prezentacji do wewnątrz i na zewnątrz firmy,
  • spójność firmy w okresie zmian organizacyjnych, rynkowych i kapitałowych,
  • oszczędność czasu i pieniędzy,
  • nowoczesne narzędzie w zarządzaniu przedsiębiorstwem,
  • zgodność wszystkich działań prowadzonych do wewnątrz i do otoczenia przedsiębiorstwa,
  • łatwość percepcji i duża rozpoznawalność marki.

    Identyfikacja wizualna firmy ma na celu nie tylko odróżnienie jej oferty od konkurencji lecz również wywołanie u potencjalnych klientów pewnych pozytywnych (zazwyczaj) skojarzeń skłaniających do nabywania produktów lub usług.